Dui cumpunenti principali di a linea di produzione non tessuta spunbond

Oghje ghjornu, l'usu di tessuti non tessuti imitati-ligati hè sempre relativamente cumunu. Oltre à i vestiti chì portemu di solitu, i tessuti non tessuti spuntati sò ancu richiesti per e maschere popolari. L'immensu mercatu per i tessuti non tessuti spunbond dà ancu à a linea di produzione attuale di tessuti non tessuti spunbond un usu tamantu. Dopu adupratu a linea di produzione di tessuti non tessuti spunbond tali apparecchiature di produzione automatica ad alta velocità, a ghjente pò pruduce in grandi quantità. Parechji tessuti non tessuti spunbond sò prudutti per risponde à a dumanda di u mercatu. A linea di produzzione di tessuti non tessuti spunbond hè un apparecchiatura di trasfurmazione meccanica assai cumplicata ma ingeniosa. Quì sottu, l'editore vi mostrerà i dui cumpunenti principali di a linea di produzione non tessuta spunbond in dettaglio.

news

Sistema di trasmissione: U primu hè u sistema di trasmissione di a linea di produzione non tessuta spunbond. U sistema di trasmissione include dui aspetti, l'arburu di trasmissione internu è e parti affine, è a cinghia di trasmissione esterna. A cinghia di trasmissione esterna hè cumposta principalmente da un dispositivu d'alimentazione, un dispositivu di trasmissione è un dispositivu di conservazione. Ogni dispositivu currisponde à un prucessu differente di produzzione di tessuti non tessuti spunbond. Tutta a macchina hè guidata da l'enorme arburu di trasmissione internu, è pò uttene un effettu di trasmissione di materiale di alta precisione.

Sistema di cuntrollu: Cum'è u nome indica, u sistema di cuntrollu hè un sistema chì controlla u funziunamentu di tutta a linea di produzione non tessuta spunbond. U riduttore in a linea di produzione non tessuta spunbond converte i segnali elettrichi in azzioni meccaniche, è poi supporta l'operazione di tutti i cumpunenti di trasmissione meccanica di a linea di produzione non tessuta spunbonded. À u listessu tempu, a linea di produzione non tessuta spunbond hà ancu a funzione di cunversione di più modi di cuntrollu, per esempiu, pò esse regolata trà automatica, semi-automatica è manuale, in modo da soddisfà i requisiti di operazione di a linea di produzione non tessuta spunbond sottu diversi bisogni di produzzione.

I dui cumpunenti principali sopra formanu una linea integrale di produzione di tessuti non tessuti spunbond, chì furnisce una garanzia hardware putente è affidabile per a produzzione di tessuti non tessuti spunbond. Cù u miglioramentu continuu di a tecnulugia di pruduzzione, parechje linee di pruduzzione non tessute spunbond anu cuminciatu à riduce i prezzi è diventanu pupulari, è parechji pruduttori anu cuminciatu à intruduceli. L'inseme di l'attrezzatura furnita da u nostru produttore di linea di produzione non tessuta spunbond hè di altu cuntenutu tecnicu, prezzu scentificu è di qualità eccellente, chì assicurerà chì sarete soddisfatti di u vostru usu. Se site interessatu à e nostre attrezzature, per piacè sentitevi liberi di visità a nostra fabbrica.


Tempu di posta: Maghju-24-2021