Avvanzi di l'equipaggiu non tissutu?

Parechji prudutti utilizanu tessuti non tissuti, cum'è pannolini aduprati da i zitelli, è prudutti tessili cum'è maschere. Ci sò parechji vantaghji di i tessuti non tissuti. Hà una bona permeabilità à l'aria è una bona funzione di assorbimentu d'acqua. Dunque, i tessuti non tessuti sò aduprati in una vasta gamma di campi. Tuttavia, a causa di a cunniscenza limitata di l'editore, a cunniscenza chì sapemu hè relativamente chjuca. L'attrezzatura non tessuta hè una macchina aduprata per pruduce tessuti non tessuti, allora chì sò i vantaghji di aduprà attrezzature non tessute per a produzzione? Pudete seguità l'editore per leghje l'introduzione seguente per risponde à i vostri dubbi.

8974f7a21

1. Tuttu u flussu di prucessu di apparecchiature non tessute pò esse cumpletamente automatizatu, richiedendu solu da 1 à 2 persone per operà, chì pò salvà manodopera limitata

2. L'attrezzatura di tessuti non tessuti pò adattà a velocità di produzione è a dimensione di u pruduttu in a gamma. L'attrezzatura di tessuti non tessuti utilizza una operazione di schermu tattile, dotata di tippu stepping di lunghezza fissa, tracciatura fotoelettrica, conteggio automaticu è punzonatura automatica è altri dispositivi di cuntrollu industriale, chì sò facili da operà.

3. Per realizà in più l'effettu di risparmiu energeticu di l'attrezzatura non tessuta, l'attrezzatura non tessuta hà a funzione di riciclà materiali in eccessu durante u prucessu di produzzione di apparecchiature non tessute, è raccoglie automaticamente i residui restanti in u prucessu produttivu , chì hè utile per l'utilizazione secundaria è reduce l'intensità di u travagliu. Aumenta l'efficienza di u travagliu. A ricuperazione di i materiali di scarti ùn solu risparmia risorse, ma hà ancu un bonu effettu prutettore nantu à l'ambiente.

Rispuntendu à a produzzione manuale precedente di tessuti non tessuti, l'usu di attrezzature non tessute per pruduce tessuti non tessuti pò accelerà a velocità di produzione; in listessu tempu, l'attrezzatura non tessuta hè semplice da operà è ùn richiede micca à u fabbricante di assumere personale tecnicu addizionale per operà; apparecchiature non tessute Rispetta dinò à i requisiti di sviluppu durevule è aderisce à u principiu di prutezzione di l'ambiente. Quessi sò i vantaghji di l'attrezzatura non tessuta è spieganu perchè l'attrezzatura non tessuta sia favurita da u mercatu. Ci sò parechje marche di apparecchiature non tessute. Diverse marche di fabbricanti di apparecchiature non tessute anu effetti diversi nantu à l'usu di apparecchiature non tessute per via di differenze in i prucessi di produzione. Pudete verificà l'esperienza di aduprà l'attrezzatura non tessuta prima di cumprà.


Tempu di posta: Maghju-24-2021